Straipsnyje pateikiama apibendrinta informacija apie tai, ką reikia žinoti jeigu skrydis yra atšauktas ar atidėtas. Užsisakyti skrydžio kompensaciją galima registruojantis čia.
Skrydžio atšaukimas
Jeigu pakeliui į/iš atostogas (-ų) skrydis buvo atšauktas, keleiviams yra suteikiama galimybė rinktis kaip bus išspręsta ši nemaloni situacija. Atsidūrus tokioje situacijoje nesinori nei atostogų nuotaikos gadintis, nei vėluoti į darbus. Taigi, pirmoji galimybė yra susigrąžinti sumokėtą pinigų sumą. Reikia pagalbos dėl kompensacijos? Kreipkitės čia.
Antroji galimybė – keleiviai gali tęsti kelionę kitu maršrutu. Keleiviams pasirinkusiems šią galimybę yra ieškomas artimiausias skrydis arba skrydis įvyksiantis kitu laiku, kuris bus patogus ir keleiviams.
Reikėtų žinoti, kad skrydis bus parinktas atsižvelgiant į kelionės sąlygas, kurios turėtų būti panašios į atšaukto skrydžio sąlygas. Tačiau jei būsite perkeltas į aukštesnę klasę, tokiu atveju negalėsite reikalauti papildomų mokesčių. Bet jei būsite perkeltas į žemesnę klasę, tokiu atveju galėsite susigrąžinti tam tikrą pinigų sumą per 7 dienas. Dėl kompensacijos kreipkitės čia.
Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, jeigu yra siūlomas skrydis į kitą oro uostą nei yra nurodyta jūsų atšaukto skrydžio biliete, tai kelionės išlaidos taip pat turėtų būti padengiamos. Dėl kompensacijos kreipkitės čia.
Kokio dydžio kompensacijos gali tikėtis keleiviai?
Keleivių kompensacijos dydis skaičiuojamas atsižvelgiant į atstumą, kuris yra skaičiuojamas nuo skrydžio atšaukimo vietos iki paskutinio kelionės taško. Pavyzdžiui, 250 eur kompensaciją galėtų gauti keleiviai, kurių kelionės atstumas iki paskutinio kelionės taško buvo iki 1500 kilometrų arba 400 eur jeigu atstumas buvo didesnis nei 1500 kilometrų ir t.t. Kompensacija išmokama grynaisiais pinigais, banko pavedimu, banko čekiu arba kelionės čekiais ar kitomis paslaugomis jei keleivis sutinka. Reikia pagalbos dėl kompensacijos? Kreipkitės čia.
Reikėtų atkreipkite dėmesį į tai, kad avialinijos neprivalo mokėti kompensacijos jei gali įrodyti, kad skrydis buvo atšauktas dėl ypatingų aplinkybių.
Taip pat keleiviai neturi teisės reikalauti kompensacijos jeigu jie buvo informuoti apie skrydžio atšaukimą mažiausiai prieš dvi savaites iki numatyto skrydžio ir t.t. Ar keleiviui buvo pranešta apie skrydžio atšaukimą ir kada tai buvo padaryta, įrodyti turi skrydį vykdantis oro vežėjas. Dėl kompensacijos kreipkitės čia.
Skrydžio atidėjimas.
Skrydžio atidėjimas, taip pat kaip ir atšaukimas, gali sujaukti jūsų atostogų planus arba grįžimą namo. Ko galima tikėtis jeigu jūsų skrydis yra atidėtas?
Jei skrydis yra atidėtas dviem valandom ar daugiau (iki 1500 kilometrų atstumo ), trim valandom ar daugiau (virš 1500 kilometrų atstumo) ir t.t. Tai atsižvelgiant į laukimo laiką, keleiviams yra nemokamai pasiūlomas maistas ir gaivieji gėrimai.
Jei skrydis yra atidėtas iki kitos dienos, tokiu atveju, keleiviams yra suteikiamas nemokamas apgyvendinimas viešbutyje bei pasirūpinama transportu iš oro uosto į viešbutį ir atgal.
Jei skrydis yra atidėtas daugiau nei penkiom valandom, keleiviai gali susigrąžinti sumokėtą sumą už bilietą arba artimiausiu skrydžiu skristi į paskutinį kelionės tašką. Jeigu reikia pagalbos dėl kompensacijos, galite kreiptis čia.
Atšauktas ar atidėtas jūsų skrydis? Tokiu atveju, nereikėtų pamiršti ir jūsų, kaip keleivio teisių, apie kurias plačiau pakalbėsime kitame straipsnyje.
Dažniausiai užduodami klausimai apie Tailandą
Turite neatsakytų klausimų apie Tailandą? Užduokite savo klausimą FB grupėje . Dėl paslaugų susisiekite labas@tailandieciai.lt
Naudingos nuorodos keliaujantiems į Tailandą
Viešbučių užsakymas: Booking.com ir AgodaViešasis transportas ir pervežimai: 12Go
Ekskursijos ir pervežimai: Klook | Viator
Automobilių nuoma: DiscoverCars
Atgalinio bilieto rezervacija: Onward Ticket
Neįvykusių ir vėlavusių skrydžių kompensacija: Skycop
Virtuali SIM kortelė: Saily (5% nuolaida) | Airalo
Visa informacija vienoje vietoje:
Tailando atmintinės | Kelionių maršrutai